۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۴

بختیاری مطرح کرد؛

تلاش مستمر شهید پرویز کدخدایی در رفع محرومیت

تلاش مستمر شهید پرویز کدخدایی در رفع محرومیت

رییس کمیته امداد امام خمینی ضمن عرض تسلیت شهادت جهادگر «پرویز کدخدایی» گفت: این شهید همکاری مستمری برای رفع محرومیت با کمیته امداد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد شهادت جهادگر شهید «پرویز کدخدایی» را در پیامی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم ربّ الشّهداء والصّدّیقین

مجاهد فی سبیل الله بزرگ‌تر از آن است که گوهر زیبای عمل خود را به عیار زخارف دنیا محک بزند. بار دیگر دستان مزدور بیگانه‌پرستان به خون فرزندان پاک، مجاهد و خدوم خطّه استان پهناور سیستان و بلوچستان آلوده شد و مردی از تبار خدمت و مجاهدت، شهید پرویز کدخدایی مسئول تیپ جهادی مستضعفین آسمانی گردید.

این شهید عزیز همکاری مستمری برای رفع محرومیت با کمیته امداد امام خمینی (ره) داشت و در کنار مردم غیور سیستان و بلوچستان تلاش شبانه‌روزی می‌کرد.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت این مجاهد و خادم مردم صبور سیستان و بلوچستان به خانواده شریف ایشان، علوّ درجات برای آن عزیز سفر کرده و برای بازماندگان صبر زینبی آرزومندم و امیدوارم با تأسی از تلاش‌های این شهید عزیز، بیشتر و پیش‌تر در رفع محرومیت‌ها و کاستی‌ها گام برداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جهادگر مخلص «پرویز کدخدایی»، روز گذشته در پایان مراسم شور عاطفه‌ها در شهر بنت استان سیستان و بلوچستان توسط تروریست‌های کوردل به شهادت رسید.

کد خبر 6244927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha